Engels-vlag1nl 

Garantietermijn

Op de producten van HG Dipping zit standaard een wettelijke garantie.
Echter zijn er voor enkele producten aangepaste garantietermijnen.

  • Restanten prints; het artikelnummer van de print die begint met R. Geen garantie.

De garantietermijn van de prints zijn van toepassing omdat deze gevoelig zijn voor vocht en temperatuur.

De garantietermijn van de restanten prints zijn van toepassing omdat dit het laatste is van een rol en tegen hoge korting wordt verkocht.

Garantieprocedure

Het is vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en de handleiding die wij verstrekken door middel van een link op de factuur. In de handleiding staat ook informatie over eventuele probleemoplossingen.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact met ons op voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen.

 

Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:

  • Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan. Klik hier voor het aanvragen van een RMA-nummer.
  • Wij sturen u een RMA-formulier met RMA-nummer toe. Hier staat ook het adres waaraan u het garantieartikel kunt verzenden.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 10 dagen na toekenning van het RMA-nummer naar ons op.
  • Verpak het garantieartikel degelijk als u het verstuurt. U dient het artikel altijd te verpakken in een omdoos.
  • Stuur, indien mogelijk, de originele verpakking mee retour.
  • Op de garantiezending dient duidelijk het RMA-nummer vermeld te staan.
  • In de garantiezending dient een kopie van het RMA-formulier en een kopie van het aankoopfactuur aanwezig te zijn.
  • Het RMA-formulier dient compleet ingevuld en ondertekend te zijn.
  • De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder. Houdt u er rekening mee dat bij het retour zenden van artikelen de Algemene Voorwaarden van de desbetreffende postvervoerder geldt.

Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden.

Kosten van retournering zijn eerst altijd voor rekening van de klant.

Klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt, zolang het binnen de garantie termijn valt.
Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar HG Dipping bij is aangesloten. 

get_adobe_reader
Voor het bekijken van het RMA-formulier heeft u Adobe Reader nodig.

Download Hier gratis de laatste versie.

 

«Terug naar Klantenservice